FAQ

Home » FAQ

F.A.Q. Odpowiedzi na Twoje pytania.

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
FAQ
Jaki adres do rejestracji działalności udostępniacie?
Adres, który oferujemy w ramach Wirtualnego Biura to dokładnie ten sam adres, w którym przebywamy, czyli:
Jana Henryka Dąbrowskiego 75/85
60-523 Poznań
Jak wyglądają formalności związane z wynajmem wirtualnego biura?
Formalności związane z wynajmem Wirtualnego Biura są takie same, jak w przypadku wynajmu standardowego biura. Wystarczy podpisać umowę najmu lokalu i już możesz działać.
Czy mogę was odwiedzić i sprawdzić czy naprawdę istniejecie? Mam wątpliwości co do realności wirtualnego biura.
Oczywiście, zapraszamy. Nasze biuro mieści się w tym samym miejscu, w którym będzie zarejestrowana Twoja firma. Odwiedź nas 😉
Czy wynajem wirtualnego biura wymaga mojej obecności w waszej siedzibie?
Nie. Wszystkie formalności możemy załatwić poprzez Internet i pocztę. Na terenie Poznania możemy się spotkać w wybranym przez Ciebie miejscu.
Istnieje mnóstwo firm takich jak wasza. Dlaczego miałbym skorzystać akurat z waszej oferty?
Bo jesteśmy fajni 😉 A tak na poważnie, to podchodzimy do sprawy bardzo profesjonalnie i każdą sprawą zajmujemy się z najwyższą uwagą. Wiemy, jak istotne są sprawy biurowe i gwarantujemy, że wszystkiego dopilnujemy.
Czy w wirtualnym biurze mogę spotkać się z moimi klientami?
Tak! Dysponujemy salami w całym Poznaniu. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.
Co dzieje się z moją korespondencją?
Twoja korespondencja, po odebraniu od Pana Listonosza, jest segregowana, skanowana i umieszczana w specjalnym folderze, gdzie cierpliwe na Ciebie czeka.
Jak do was trafić?
OfficeZone mieści się pod adresem J.H. Dąbrowskiego w Poznaniu. Jest to budynek Atanera o dumnej nazwie „Pasaż Jeżycki”. Wchodząc głownym wejściem kieruj się w prawo do windy. Po dojechaniu na 5 piętro kieruj się lewo do samego końca. Nasze biuro będzie po lewej stronie (numer 85).
Masz inne pytania?

Przejdź do zakładki Kontakt

Widzę, że szukasz Wirtualnego Biura!

To świetnie się składa. Wirtualne biuro OfficeZone kosztuje tylko 74 zł netto miesięcznie! Co więcej, jeśli znajdziesz w Poznaniu tańszą ofertę, my ją przebijemy.

W cenie otrzymujesz:

  • adres do rejestracji działalności gospodarczej
  • adres do celów marketingowych
  • nielimitowaną obsługę korespondencji (bez dopłat)
  • umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia - pełna elastyczność dla Ciebie

Chcesz dowiedzieć się więcej o Wirtualnym Biurze?

Skontaktujemy się Tobą w ciągu kilku godzin i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.